3-letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den) HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP. Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách. Rychlé doby odezvy S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny. Rychlá řešení Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy. Vysoká doba provozu Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz. * prediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse * sledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení * informace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru * automatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu * vzdálená diagnostika problémů a podpora * HW podpora další pracovní den u zákazníka * náhradní díly a materiály * aktualizace firmwaru pro vybrané produkty Typ podpory: Active Care Trvání: 3 roky Doba odezvy: reakce další pracovní den Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin
Mlýnská 1212
594 01 Velké Meziříčí
774 426 642 (po-čt: 9 - 17, pá: 9 - 16, so, ne: zavřeno)
1.7. - 7.7. ZAVŘENO DOVOLENÁ