Daň z přidané hodnoty
Všechny ceny produktů na stránkách numex.cz jsou uvedeny bez a včetně daně z přidané hodnoty. Základní sazba DPH činí 21%. K menším odchylkám v ceně dochází z důvodu zaokrouhlení DPH
Objednávka
Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je popsán v sekci Nápověda.
Návod jak nakupovat
Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno Emailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte Emailem obchod@numex.cz nebo telefonicky na tel. č. 774 426 642. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru v provozovně na Mlýnská 1212/6c, Velké Meziříčí, zaslána informační zpráva na kontatkní e-mail uvedený v registraci..
Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Zákazník může po 10 pracovních dnech od odeslání objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí buď zasláním e-mailu na adresu obchod@numex.cz nebo telefonicky či formou SMS na telefonní číslo 774 426 642.
V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla.
V případě, že nebylo v původní objednávce účtováno dopravné a hodnota objednávky bude po zrušení položky(položek) objednávky nižší, než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi účtováno.
Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchod NUMEX.cz
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává
zboží je dlouhodobě nedostupné
změnila se výrazným způsobem cena zboží
V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno. Pokud jste již za zboží zaplatili (předplatbou v hotovosti, bankovním převodem) a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.
Platba za zboží
Zboží je možné uhradit několika způsoby:
Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně nebo zálohová platba v hotovosti na naší provozovně
Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty
Zálohová faktura - platba bankovním převodem z jakéhokoliv účtu na základě Zálohové faktury, kterou systém po provedení objednávky zašle na Váš kontaktní email. Objednávka nebude vyřízena dříve, než bude platba připsána na náš účet.
V případě zálohové platby nebude účtováno tzv. dobírečné.
Doprava a osobní odběr zboží
Zboží lze v současné době obdržet dvěma způsoby:
Obchodním balíkem České pošty
Osobní odběr na adrese provozovny – Mlýnská 1212/6c, Velké Meziříčí
1) Česká pošta - Obchodní balík
Obchodní balík je služba, kterou provozuje Česká služba. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout.
Cena:
při objednávkách do 2.5 Kg na dobírku: 174 Kč bez DPH (210,- Kč vč. DPH)
při objednávkách nad 2.5 Kg na dobírku: 186 Kč bez DPH (225,- Kč vč. DPH)
při objednávkách nad 7 Kg na dobírku: 205 Kč bez DPH (248,- Kč vč. DPH)
při objednávkách v úhrnné hodnotě 5.000,- Kč bez DPH a více je doprava zdarma.
2) Osobní odběr
Pokud jste z Velkého Meziříčí nebo blízkého okolí , pak si můžete zboží vyzvednout osobně a ušetříte tak např. náklady za dopravu.
Jakmile bude zboží připraveno k odběru, uvědomíme Vás e-mailem. Osobní odběry objednaného zboží jsou možné na adrese: Mlýnská 1212/6c, Velké Meziříčí, pondělí - čtvrtek v čase 9:00 - 17:00, pátek v čase 9:00 - 16:00 a v sobotu 9:00 - 11:00 (mimo státní svátky a dovolené) . Jiný termín je možné domluvit na tel. čísle 774 426 642.
Termín expedice zboží
Skladové zboží bude expedováno v den přijetí objednávky (max. do 16. hodin), ostatní v nejbližším možném termínu, nejdéle 10 pracovních dnů. V případě dlouhodobé nedostupnosti zboží se každá zakázka bude řešit individuálně (na kontaktní e-mail, telefonicky).
Kontrola dodávky
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty).
Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.
Vrácení zboží
Vrácení zboží spotřebitelem je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem v naší kamenné provozovně. Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.
Důležité upozornění! Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:
Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originál obalů
Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání
V záručním listě výrobce nesmí být zákazníkem doplněno datum převzetí zboží (datum prodeje)
V případě software a datových nosičů s obsahem autorského díla nesmí být zboží vůbec otevřeno
Berte prosím na vědomí, že lhůta na vrácení zboží neznamená v žádném případě lhůtu na až 14 denní testování zboží, čímž by jistě nebyly splněny podmínky pro vrácení zboží, ale aby měl zákazník čas v klidu zásilku odeslat zpět, pokud to nemůže udělat ihned po převzetí.
Při poslaní vraceného zboží je potřeba postupovat podobně jako při reklamaci. Je nezbytně nutné z důvodu identifikace přiložit kopii dokladu (faktury a dokladu o zaplacení). Do popisu je nutné uvést, že zboží je vraceno v zákonné lhůtě 14 dnů. Důvod vracení zboží není nutné uvádět, ale pokud ho uvedete, budeme rádi.
Záruční list výrobce
U záručního listu výrobce není při zaslání zboží na dobírku vyplněno datum. Je to z důvodu, že záruční list může být kompletně vyplněn a potvrzen až na základě převzetí zboží od spediční firmy nebo pošty. V případě, že byla zásilka převzata a je v pořádku, doplňte datum v ZL podle data převzetí zásilky, nebo zašlete záruční list výrobce s potvrzením o převzetí zásilky s uvedeným datem převzetí na naši adresu a následně Vám bude vyplněný a potvrzený ZL doručen zpět. Důležité: K ZL výrobce si vždy uschovejte i doklad o zakoupení (fakturu). Datum na ZL musí odpovídat datu vystavení dokladu s posunem na dobu přepravy zboží. Doporučujeme datum doplnit až po vypršení lhůty možnosti vrácení zboží (pokud v této době není potřeba zboží dávat do servisu). Po doplnění data nebude splněna podmínka pro případné vrácení zboží.